La Ruta del "Polvo" o Volta dels Turons

Últims caps de setmana abans de fer la Tena Xtreem (nosaltres la hem bajejada com la Tena Lady...)

Toca allargar les sortides i anant fent més desnivell sobretot jo que ultimament tinc la bici un pel abandonada...

Aquest diumenge hem quedat amb la colla de St. Cugat, juguem en terreny neutral, la Serra de Collserola i ens han proposat fer la Volta dels Turons.

La Volta dels Turons és una pedalada que organitza la Agrupació Ciclista St.Just de 32,7km. La volta discorre  per pistes i camins, del municipi de Sant Just, Molins i Sant Feliu, dins el Parc de Collserola. El desnivell acumulat es de 1.150 metres aproximadament, a això cal sumar-hi pujar i baixar de Torrelles, tot una sortideta ;)

La Volta dels Turons

La Volta dels Turons o la Ruta del "Polvo"

El nom de la ruta sugerencia de la secció femenina penso que degut a la quantitat de pols que ens hem trobat, en tot cas dubtes podem pregunta'ls-hi a la propera sortida.

TRACK DE LA SORTIDA

Un cop reunits tots a St Just, començem les primeres rampes, hem de seguir les indicacions dels GPS, després d'uns minuts d'incertesa conseguim trobar el fil i seguir-lo sense problemes.

Primeres rampes

Les rampes són dures i la calor apreta una bona combinació...

La calor apreta i cal buscar qualsevol ombra

En un tres i no res ens plantem a la cimentera, avui ens acompanyarà durant tota la sortida.

Voltant la cimentera

Les rampes continuen fins arribar a dalt de Santa Creu, fa caloreta i sota dels pins s'està d'allò més bé. Dalt al restaurant el matí transcòrre amb normalitat butifarra, mongetes, patates i ciclistes!

Nosaltres ens conformem amb un plàtan i alguna galeta vitaminada.

Esmorzar a Sta. Creu

Amb la panxa plana desfilem un altre cop pels voltants de la cimentera descobrint les seves dimensions i menjant pols.

Voltant la cimentera

Un cop a la cimentera ens desviem a l'esquerra sota la mirada curiosa dels vianants que suats ens miren i bufen.. el matí es va aixecant i cada cop fa més calor.

Cap a les Penyes del Moro

Toca un dels trams més durs de la sortida, enfilar cap a les Penyes del Moro, no són les nostres conegudes, són les de Collserola!

Reagrupant-nos després del Rampon

La calor apreta i decidim enfilar-nos per una dreçera que puja a l'obaga. Ens estalviem una mica de desnivell però ens toca arrossegar la bici.

Dreçera...

Dalt la calitxa ens deixa veure el Baix LLobregat amb tota la seva esplendor.

Vistes del Baix LLobregat

A partir d'aquest punt començem el descens i la penitència fins a Torrelles sobre un sol de justícia!

Última rampa tot baixada

Última rampa, ara tot baixada